Првата платформа за истражување на задоволството на вработените во Македонија
18 години
490 компании
60 000 испитаници
Со развојот на технологијата, работата на далечина и потребата за поголема агилност, работното место се промени, но мерилото за тоа што го прави едно работно место добро не се промени.
Пред 16 години, поточно во 2007 година, беше лансирано Истражување на задоволството на вработените - сега PULSER - како проект кој требаше да ја прошири свеста кај работодавачите за важноста да се слушаат ставовите, мислењата и потребите на нивните вработени. Во исто време корисно за работодавачите, но и за вработените.
Со текот на годините, алатката се менуваше во согласност со промените во начинот на работење на компаниите, развојот на односите на компаниите со вработените, состојбата на пазарот на трудот и трендовите иницирани од заедницата за човечки ресурси во Хрватска и во светот. Така, направени се бројни факторски анализи и следено е како прашањата се во меѓусебна корелација, дали се соодветно формулирани, кои се новите трендови што треба да се следат, дали да се додадат нови прашања, како и дали некои прашања станале нерелевантни со текот на времето и истите треба да се отстранат. На самиот почеток, PULSER се состоеше од 50 прашања поделени во 6 категории, а во 2023 година, врз основа на факторска анализа и слушање на работодавачите, го сведовме прашалникот на 74 прашања поделени во 9 категории и дополнителни 4 прашања за eNPS (employee Net Promoter Score) и ESI (Employee Satisfaction Index).
Во меѓувреме, стана очигледна потребата од спроведување на кратки анкети за полесно да се следи успешноста на спроведувањето на акционите планови и за таа намена реализиравме дополнителна кратка анкета PULS. Дополнително, посебно почна да се вреднува eNPS (employee Net Promoter Score) како начин за мерење на тоа како вработените се чувствуваат во врска со вашата компанија, која се темели врз основа на Net Promoter Score, мерење на лојалноста на корисниците воведена од Bain & Company и Фред Рајхелд за мерење на корисничкото искуство.
Бидејќи вработените се движечката сила на секоја компанија, фокусирањето на задоволството на вработените резултира и со позитивни деловни резултати. Ова вклучува зголемено задоволство на клиентите, повисоки стапки на задржување на вработените и многу повеќе.
Benchmark - Споредба на резултатите на компаниите во Македонија
Она што е посебно во ова истражување е што нуди споредба на резултатите на компаниите учесници, а она што е особено интересно за компаниите е тоа што можат да го видат нивниот статус во однос на најдобрите компании, компании во нивниот ранг и компании во нивната индустрија.
За жал, задоволството на вработените сè уште не е прво на листата на приоритети за многу компании, па компаниите кои обрнуваат внимание на оваа област всушност си даваат предност и ја зголемуваат нивната веројатност за успех.
Начинот на кој ние го гледаме тоа, давањето приоритет на задоволството на вработените е клучен потег за постигнување подобри деловни резултати за компанијата: вработените добиваат подобро искуство, компанијата има посреќни клиенти и пониски стапки на флуктуација, што на крајот резултира со повисоки приходи и профит.

Престижна награда и беџ Најдобар Работодавач
На крајот од секој анкетен циклус (еднаш годишно), сите компании кои учествуваат во истражувањето имаат можност да ја добијат наградата за најдобар работодавач, која е еден од доказите за извонредност во управувањето со човечки ресурси. Нејзината вредност се докажува со фактот дека освојувањето на наградата се смета како еден KPI на секторите за човечки ресурси на многу компании.
Доделувањето на наградата се одвива во склоп на манифестацијата Работодавач на годината, а може да се добијат следните награди:

PULSER – креирајте people-first култура!
Изградете компаниска култура каде луѓето ќе се чувствуваат видени, слушнати и ценети!